Powered By Blogger

wtorek, 16 sierpnia 2011

Martwy aż do zmroku

Tytuł: Martwy aż do zmroku
Autor: Charlaine Harris
Od kiedy Japończycy wynaleźli sztuczną krew życie na ziemi się zmieniło. Wampiry ujawniły się światu i egzystują nocą razem z ludźmi. Kelnerka-telepatka z Bon Temps pewnej nocy poznaje wampira - pierwszego jakiego dotychczas spotkała. Od teraz jej życie zmieni się nie do poznania, szczególnie, że w okolicy "grasuje" seryjny morderca...
Książka jest napisana ciekawie, naprawdę ją polubiłam. Niektórych może denerwować przesadna dokładność w opisywaniu życia głownej bohaterki - Sookie (wstałam rano, ogoliłam nogi itp.). Mnie, osobiście to nie przeszkadza. Jest to powieść głównie kryminalno-fantastyczna, ale nie zabraknie w niej chwil grozy, elementów komedi i romantycznego wątku. Polecam ją dla wszystkich fanek Zmierzchu, jest trochę ostrzejsza, ale nie znaczy, że gorsza.

1 komentarz:

  1. Właśnie zastanawiałam się czy przeczytać :) Przekonałaś mnie, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń